من،در آرزوی جهانی بی خشونت

یکی به یاریم بشتابد

من،در آرزوی جهانی بی خشونت

یکی به یاریم بشتابد

دوچرخه سواری زنها...آری!

شمایی که دوچرخه سواری زنها رو غیر شرعی و حرام خوندین،

آیا نمیشه به زن فکر کرد و به بدنش فکر نکرد؟

آیا نمیشه زن دوچرخه سواری کنه و کسی با نگاه بد نگاهش نکنه؟

آیا دوچرخه سواری که ورزش لذت بخشیه باز هم مال مرداست و زنها مثل خیلی چیزای دیگه ازش محرومن؟

آیا من که اتوموبیل ندارم و دوست دارم با دوچرخه برم دانشگاه باید ازش محروم بمونم؟

آیا ورزش دوچرخه سواری زنها نباید به جایی برسه؟

آیا توی همه چی فقط بدن زنها باید توی چشم بیاد و مهمه؟

آیا اون قدیما که زنها سوار شتر و اسب میشدن بدنشون معلوم نبوده؟

آیا زنها که ترک موتور مردها میشینن بدنشون معلوم نیست؟

آیا زنی که پشت رل اتوموبیل نشسته مثلا اوباش بهش تیکه نمیندازن؟

آیا زنی که حجاب قابل قبول جامعه رو داره باز هم بدنش معلومه که سوار دوچرخه نشه؟

آیا من که دارم پولامو جمع میکنم تا دوچرخمو عوض کنم و باهاش برم دانشگاه میرم جهنم؟

آیا من که عاشق دوچرخم باید لذت سوار شدنشو با خودم به گور ببرم؟

آیا بدن مرد جلب توجه زن رو نمیکنه؟

اگه نمیکنه همین شما چرا چند وقت پیش گفتین که زنها نباید کشتی و شنای مردان رو ببینن؟

آیا تو اسلام لذت بردن حرامه؟

دوس داشتن حرامه؟

ورزش حرامه؟

آیا زنها باید هیچ کاری نکنن تا یک مشت آدم مریض وسوسه نشن؟

خیر...

خیر...

خیر...

ما این لذت رو از خودمون نمیگیریم و ثابت میکنیم که دوچرخه سواری زنها بزودی جا میفته...

آره...

 

نظرات 7 + ارسال نظر
ایمان چهارشنبه 10 شهریور 1389 ساعت 21:59

من مَردم اما به نظرم دوچرخه سواری زنها حواس رو به بدنشون جلب نمیکنه مگه آدم خیلی مریض باشه.موفق باشی.

ساسان م چهارشنبه 10 شهریور 1389 ساعت 23:53 http://5071.blogfa.com/

سلام دوست عزیز
خوشحال میشم نظرتو در مورد وبلاگم بدونم.

محمد پنج‌شنبه 11 شهریور 1389 ساعت 15:34 http://www.shanc.blogsky.com

کلی خانم دوچرخه سوار هستن این حوالی!
شاید نشناسم کلیاشونو!
اما ربطی به جهنم و بهشت فکر نکنم داشته باشه!
عزیز بین اون همه کلمه های دیگه ی نظری که گذاشتم فقط یه علامتو متوجه شدی و اومدی میگی کجای اسم وبلاگم خنده داره!
یادم نمیاد همچین حرفی به کسی زده باشم!
هر کسی میتونه فرشته بشه
اینجاهم خانما
ما اصولا مجلی با چیزی نداریم
واسم جالب اومد
سوپر نشرالو ببینی هم عقیده میشی

هیچکس پنج‌شنبه 11 شهریور 1389 ساعت 17:13 http://HECHSTAN5.BLOGFA.COM

سلام
لینک شدید با احترام
در مورد مطلب بالا کاملا باهاتون موافقم
اما در نهضت آزادی و مصدق اینجا به هیچ عنوان جاش نیست که بخوام در موردش بحث کنم.همین قدر بگم که بختیار و بنی صدر هم جزئی از همین نهضت آزادی بودند

دوچرخه ی سواری حق مسلم ماست !
اگه به این کم عقل ها باشه که کلا زن حرام است .

زن پارسی شنبه 13 شهریور 1389 ساعت 02:42 http://www.fempars.blogfa.com/

دوچرخه سواری روی سلامتی خیلی تاثیر داره .
هوا را هم آلوده نمی کنه.
و اگر زنان بخواهند دوچرخه سوار بشوند ممکنه دیگه خیلی بیشتر از مرد ها عمر کنند. مرد ها هم که دلشون نمی خواهد خیری به زنان برسد و غیر از این برای مردی که همیشه مادر و خواهرش را با چادر دیده خیلی ش-هو-ت انگیز است.
موفق باشی

؟؟ چهارشنبه 17 شهریور 1389 ساعت 11:52

با این چیزایی که نوشتی فردا رانندگی و سوار موتور شدنو راه رفتنم ازمون می گیرن که..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد