من،در آرزوی جهانی بی خشونت

یکی به یاریم بشتابد

من،در آرزوی جهانی بی خشونت

یکی به یاریم بشتابد

برای مردمان 11 سپتامبر(For 11th sep's people)

برای قربانیان فاجعه ی 11 سپتامبر و خانواده هایشان: 

با شما هستم،مردم آمریکایی که خاطره ی بدی از سپتامبر 2001 دارید.  

خانواده های شما فوت کردند و شما برای آنها گریستید.  

شهر شما پر بود از آتش و خون.  

قلب شما پر بود از عصبانیت.اما آرام بودید به خاطر ایمانتان.  

مطمئن باشید که ما در ایران به خاطر شما غمگین بودیم و نفرین میکردیم عاملین آن فاجعه را.  

مردمی که بدون گناهی و به خاطر حماقت و خشونت گروههای بد میمیرند،من باور دارم که برای همیشه در ذهن ما میمانند و اینگونه زندگی جاودانه می یابند. همیشه در دنیا مردمی قربانیان خشونت هستند:  

زنان کنگو قربانیان تجاوزند.  

مردم افغانستان قربانیان اسلام افراطی هستند.  

مردم کوبا و کره شمالی قربانیان دیکتاتوری یک کمونیست هستند و ...  

اما ما این مردمان را دوست داریم و درون دلمان برایشان میگرییم.  

در این شرایط ما باید خودمان را برای آزادی،برای عشق و برای خدای قدرت جمعی مان قربانی کنیم.  

بیایید متحد باشیم و تلاش کنیم برای ساختن جهانی دوست داشتنی بدون جنگ و پر از صلح.  

برای آن آرزو میکنم و تمام مردم دنیا را دوست میدارم. 

(ترجمه ی انگلیسی این متن در ادامه ی مطلب موجود است)  

 

 

 

For sacrifices of 11th September’s disaster and their families:

I’m with you,American people who had a bad remembrance in September of 2001.

Your families died and you cried for them.

Your city was full of fire and blood.

Your hearts were full of fury,but you were quiet because of your beliefs.

Be sure that in IRAN we were sad because of you and we cursed factors of that disaster.

People who die without any fault,and because of folly and rudeness of bad groups,I believe they’ll stay in our minds for always and by this they’ll have eternal lifes.

Always in the world,some people are sacrifices of rudeness:

Women of Kongo are sacrifices of transgression.

People of  Afghanistan are sacrifices of extremist Islam.

People of Cuba and North Korea are sacrifices of a dictatorship of a commonist.

And…

But we love this people and we cry for them in our hearts.

In these conditions,we HAVE TO sacrifice ourself for FREEDOM,for LOVE and for GOD OF OUR PLURAL POWER.

Come to be united fore these and try to make a lovely world without war and full of peace.

I wish for it and I love you,the world’s people.

نظرات 7 + ارسال نظر
هادی شنبه 20 شهریور 1389 ساعت 13:25 http://jahancafe.wex.ir

دنبال یه سایت توپ برای لینک کردن می گردی

اینجاس www.jahancafe.wex.ir

برو اول ببین بعد لینکش کن بعدش به من بگو که لینکت کنم

admin شنبه 20 شهریور 1389 ساعت 14:14 http://www.NicePic.ir/

سلام
مطالب وبلاگتون عالی بود , در صورتی که مایل باشید باهم تبادل لبنک کنیم ؟
منو با عنوان " گالری عکس هنرمندان سینما " لینک کنید و در بخش نظرات اطلاع بدین تا منهم شما رو لینک کتم
ممنون

www.NicePic.ir

فریبا یکشنبه 21 شهریور 1389 ساعت 13:26 http://www.heghoogh210.blogfa.com

سلام خوشحالم که با من همصدا هستید.اتفاقا یه دوست داشتم رشته اش مطالعات زنان بود شاید یه روزی این رشته رو هم تجربه کنم چون به این بحث ها علاقه دارم امیدوارم همیشه موفق باشید.

سورنا یکشنبه 21 شهریور 1389 ساعت 17:19 http://www.dobaareh.blogfa.com

درود بر شما
تنها بابت اونچه که در بخش معرفی خودتان نوشته بودید باید بگم : واقعن زنده باد!
و اون عکس که فوق العاده است...
اما مشت های گره کرده همیشه کارساز نیستند :|
بخوانیم و بخوانیم تا گرفتار هیچ دیکتاتوری نشویم

سینا دوشنبه 22 شهریور 1389 ساعت 22:43

فاجعه بود.هنوز که هنوزه بحثش داغ داغه!

محمد چهارشنبه 24 شهریور 1389 ساعت 01:23 http://www.shanc.blogsky.com

آخیش!
چه عجب یه حرف صلح و سلامت وارانه شنیدیم!
خسته شده بودم واقعا از این همه بدگویی پشت کشورای دیگه!
به امید صلح همه جایی

سمیه چهارشنبه 24 شهریور 1389 ساعت 12:58 http://jojooooo.blogfa.com/

چقد زود گذشت...انگار همین دیروز بود که از تلویزیون این فاجعه رو دیدم....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد