من،در آرزوی جهانی بی خشونت

یکی به یاریم بشتابد

من،در آرزوی جهانی بی خشونت

یکی به یاریم بشتابد

خراب خراب،داغون داغون

اگه بدونین این روزا من چه حال بدی دارم. 

اینقدر به خودکشی فکر میکنم اما جرئتش نیست. 

خرابترین حال دنیا رو من دارم. 

افسرده شدم. 

من،پر از موفقیت،به ته زندگی رسیدم. 

اگه بدونین این روزا چقدر خراب و داغونم

نه،کاش هیچ وقت ندونین چقدر خرابم. 

شاید برم.شاید بمونم.اگه موندم باز به نوشتن ادامه میدم. 

کسی منتظر نیست.میدونم. 

به امید... 

امید...؟؟؟

نظرات 2 + ارسال نظر
آموزش بیرحمانه قدرت جمعه 26 شهریور 1389 ساعت 01:19 http://ghodrat.blogsky.com

الیس الله بکاف عبده؟!؟!
آیا فقط خداوند، برای بنده اش کافی نیست؟!؟!
(زمر / آیه 36)

بقیه رو نمیدونم اما این لحظه ها رو من هم داشتم - راستی امید اسم پسر همسایه مون بود که پدرش مرد و خودش شد سرپرست خانوار

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد