من،در آرزوی جهانی بی خشونت

یکی به یاریم بشتابد

من،در آرزوی جهانی بی خشونت

یکی به یاریم بشتابد

درددل من با وبلاگم

نگرانم... 

میترسم... 

نامطمئنم... 

ناراحتم... 

پر از درددلهای نگفته ام... 

بغض دارم... 

 

حالم خوب نیست.ذهنم پره برای نوشتن اما قلم بند شدم. 

پر از حرفم اما نگران یه آدمم. 

نگران یه رابطه. 

نگران یه عشق. 

حالم خوب نیست. 

قلم بند شدم...  

 

من هیچ کس رو ندارم تا موقع سختیها بهش پناه ببرم. 

گاهی اوقات من هم ضعیف میشم...

 

نظرات 2 + ارسال نظر
admin دوشنبه 15 شهریور 1389 ساعت 19:39 http://www.bahalmusic.blogfa.com/

سلام...وبلاگت خیلی باحاله...
اگه خودتم باحالی!
اگه باحالا رو دوست داری!
پس:
بیا
بـــــــــاحـــــــــــال موزیـــــــک
منتظر حضور گرمتون هستم

مینوت دوشنبه 15 شهریور 1389 ساعت 19:41

عزیزم چی شده؟چرا کسی بهت گوش نمیکنه؟چرا؟:(((((

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد