من،در آرزوی جهانی بی خشونت

یکی به یاریم بشتابد

من،در آرزوی جهانی بی خشونت

یکی به یاریم بشتابد

برای شما،صبورترین،پاک ترین و مهربانترین

برای شما مینویسم، 

 

برای شما که آنقدر خوبی که دیگر دنیا نیازی به خوبی ندارد. 

برای شما که قدرت وجودت پوشاننده ی همه ضعفهای من است. 

برای شما مینویسم تا باز هم حرفهای ناگفته ام را فریاد کنم. 

 

برای شما که آنقدر پاکی که پاکترینها پیش شما هیچند. 

برای شما که 5 سال پیش در هیاهوی نوجوانیم پا به عالم زندگیم گذاشتی و مرا با چیزی آشنا کردی که شیرینی اش تا ابد زیر دندانهایم باقیست:عشق

 

برای شما که میدانم هرچه جبران کنم سر سوزنی است در برابر محبتهایت

 

برای شما که صبورترینی که میدانی "خشم کلید شر است" و مهربان ترینی که مدیون مهربانیهایت هستم. 

 

برای شما که 5 سال تمام در لحظه لحظه ام حضور داشتی و کنارم و پشتم،پا به پایم آمدی و اشکهایم را بوسیدی و گونه هایم،رد نوازش دستهای مهربانت را بر خود دارد. 

دریغا که واژه،گویای وجود پرمهرت نیست.پس سخن کوتاه میکنم و صادقانه و بی آلایش به صادق ترین و پاکترین که شما باشی،فقط میگویم: 

دوستت دارم. 

دوستت دارم. 

دوستت دارم. 

نظرات 8 + ارسال نظر
مینوت یکشنبه 28 شهریور 1389 ساعت 00:33

آخییییییییییییی.اشکم درومد.چقدر بوی صداقت میده کلامت.خوش به حال کسی که اینو براش نوشتی.خوش باشید.

سینا یکشنبه 28 شهریور 1389 ساعت 00:35

آره.مینوت راست میگه.به اون کسی که اینو براش نوشتی حسادتم شد.۵ سال عشق کم نیست.ایشالا خدا سالها کنار هم نگهتون داره.عشق واقعی کمه این روزا.

نیلو یکشنبه 28 شهریور 1389 ساعت 00:36

گچ پژ جونم خوشحالم که خوشحالی.ایشالا همیشه خوشحال بمونی.شمایی که خطاب بهت نوشته شده به قول مینوت قدر این بوی صداقت رو بدون.موفق باشی دوست عاشق ژیشه ی من.

هیچکس یکشنبه 28 شهریور 1389 ساعت 11:06 http://HECHSTAN5.BLOGFA.COM

و سرانجام عشق...
طعم خوب زندگی

کسی که هیچکس است

گلاره یکشنبه 28 شهریور 1389 ساعت 14:21

اصلا نمیتونم انقدر احساسی تصورت کنما!!!!!!!!!
خیلی خوشبخته که تو رو داره!
واییییییییییییییییی! ذوق دارم زودتر برم سر کلاس!

سمیه یکشنبه 28 شهریور 1389 ساعت 14:52

میبینم که دوست دارم و اینا d:

علی داوودی سه‌شنبه 30 شهریور 1389 ساعت 21:21

ای کسی که این متن برات نوشته شده.بدون عشقش عشق پایداره.کاش دوس دختر منم اینطوری وفا میکرد.حیف که رفت.حیف که نموند.خدا عشقتون رو حفظ کنه.:)

زهرا دوشنبه 26 مهر 1389 ساعت 13:52

واقعا دارم از شباهت تو با خودم دیوونه میشم کچ پژ
باور کن راست میگم مخصوصا با این پستت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد