من،در آرزوی جهانی بی خشونت

یکی به یاریم بشتابد

من،در آرزوی جهانی بی خشونت

یکی به یاریم بشتابد

انسان گرایی سکولار

 انسان گرایی سکولار جهت ویژه ایست در انسان گرایی که مورد پذیرش من بوده و هست:

 

 انسان‌گرایی سکولار فلسفه‌ای است که برپایهٔ خرد،اخلاقیات و دادگری است و به طور ویژه هرگونه پایهٔ فراطبیعی و مذهبی برای اخلاقیات را رد می‌کند. 

به نظر اومانیست‌های سکولار اخلاقیات ارتباطی با دین ندارد. 

اومانیسم سکولار بر روی روش‌هایی که به زندگی شاد آدمی می‌انجامد تاکید می‌کنند. 

 

اصول انسان گرایی سکولار: 

 

1.خرد 

2.کامیابی 

3.جستجوی حقیقت 

4.ارزشهای اخلاقی 

5.ساختن جهان بهتر 

 

و اما چند تن از انسان گرایان سکولار برجسته: 

 

آلبر کامو 

برتراند راسل 

جان لنون  

 

این علامت انسان گراهای سکولاره که نشانه ی شادی انسانی است که قدرتش را یافته و بر آن استوار است:  

 

     

             

 

 

نظرتون مهمه رفقا!   

 

نظرات 6 + ارسال نظر
سرو ناز چهارشنبه 29 اردیبهشت 1389 ساعت 18:49 http://mshiraz.persianblog.ir

بازمممم من اولینممممم.... این یه رازه ... در باره من در وب م کم و بیش گفته ام ودر عین حال حاظرم.... راستی از انتخاب اسمتون که لینک کردم راضی هستید.... من اینطوری دوست دارم چون شمارا هم دوست دارم....

سرو ناز چهارشنبه 29 اردیبهشت 1389 ساعت 18:51

راستی در ثبت کامنت ها گزینه خصوصی نداره... ؟؟؟

گلاره چهارشنبه 29 اردیبهشت 1389 ساعت 18:56

وای مهدیس چه خوب شد اومدی بلاگ اسکای! در مورد این مکتبم تازه کشفش کردم و در به در دنبال مطلب تو اینترنت میگردم واسه خوندن! فمنیسم روان کاوانه رو هم همین طور! مهدیس تو که قبولی من میدونم نظریه 80 زدی! من نظریه رو قهوه ای زدم!

سرو ناز چهارشنبه 29 اردیبهشت 1389 ساعت 19:08 http://mshiraz.persianblog.ir

۱- آدرس وب تون کامل نیست و نمی شه وارد شد/کاملش کن :
www.womenareangels.blogsky..com
2- لطفا بحث را سیاسی نکنید....
3-دوست داشتن غریزیه و من هم از نوع نگرش و احساسات شما این را حس کردم - اگه راضی نیستی که دعوا نداریم...
4- و... دیگه نمی دونم....

سرو ناز چهارشنبه 29 اردیبهشت 1389 ساعت 19:56 http://mshiraz.persianblog.ir

بازم سلام....:
چرا تو ؟

چرا فقط تو ؟

چرا از میان این همه عاشق ، ‌فقط تو

هندسه زندگیم را تغییر می دهی؟

آرام و بی صدا پا به خلوت خیالم می گذاری

و در را می بندی ...

افسون نگاهت می شوم و بعد ...

من اعتراض نمی کنم ...

امیر پنج‌شنبه 30 اردیبهشت 1389 ساعت 14:13 http://axziba.blogsky.com/

سلام اگه دوست داری با هم تبادل داشته باشه برام تو وبلاگم ژیام بذار باتشکر امیر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد