من،در آرزوی جهانی بی خشونت

یکی به یاریم بشتابد

من،در آرزوی جهانی بی خشونت

یکی به یاریم بشتابد

جون مادرت،یه کم انتقادپذیری!!!

هفته نامه:بازار کار 

صاحب امتیاز:جهاد دانشگاهی(!!!) 

 

امروز هفته نامه ی بازار کار گرفتم.شماره ی ۵۳۴ که ببینم بانکها استخدام میکنن یا نه(مُردیم از بی پولی)!! 

 

همینطوری ورق زدم.دیدم صفحه ی ورزشیش یه تیتر داره به چه بزرگی: 

 

"جادوی فوتبال مرحمی بر درد بیکاری" 

 

دیدم صفحه ی روی هفته نامه هم همینو داره.یکم فکر کردم،دیدم توی این 17 سالی که از 23 سال زندگیم درس خوندم تا حالا مرهم رو با "ه" دیده بودم،نه با "ح"!!! 

 

2 تا فرهنگ لغت داشتم،عمید و دهخدا.باز کردم.توی هردوتاش مرهم رو با "ه" نوشته بود. 

 

ازونجا که آلرژی شدیدی به غلط املایی دارم، 

(قابل توجه رفیق عزیزم،ساناز )، 

زنگ زدم دفتر هفته نامه،بخش تحریریه(حیف پول تلفن)! 

 

 یسسسسسسسسسسسسسس!(YESSSSSSSSSS)

 

یه آقایی برداشت و غلط املائی رو بش گفتم!!! 

 

فکر میکنین چی جواب داد؟؟؟ 

 

بله!!!در کمال پررویی گفت:شما اصلا میدونی مرهم یعنی چی؟؟؟خانوم ما درست نوشتیم،توی کلیات سعدی هم مرهم رو با "ح" نوشته!!!  

اون لحظه من جای جناب سعدی تنم تو گور لرزید! 

 

خلاصه با کُلی کَل کَل،آقا قبول نکرد که مرهم با "ه" درسته و گفت ما درست نوشتیم!!! 

 

از من اصرار،از اون انکار! 

از من اصرار،از اون انکار! 

 

آخرشم گفت ما درست نوشتیم! 

 

منم گفتم من که قبول نمیکنم،حالا شما هی بگو ما درست نوشتیم،آقای محترم(!!!)،اصرار بر اشتباه خیلی زشت تر از خود اشتباهه(منم تا میتونستم گنده گنده میحرفیدم)! 

 

بعد هم بی خداحافظی تقریبا گوشی تلفن رو کوبیدم! 

 

حقش بود مرتیکه ی ب... ح...!!!

 

(جاهای خالی رو خودتون پرکنید)  

 

 

 

 

عکاس:گچ پژ (عکس فوق،بسیار بسیار هنری است!)

 

این هم لینک صفحه ی اول هفته نامه: 

http://www.bazarekar.ir/files/archiv-bazarekar/534%20bazar/Np534-01.pdf

نظرات 7 + ارسال نظر
شبح اپرا یکشنبه 23 خرداد 1389 ساعت 16:03 http://shabahe-opera.persianblog.ir

:))))
مرحمم ازشون.... :)))

رویا دوشنبه 24 خرداد 1389 ساعت 00:03

صواد یعنی حمین!!!مرحم،نه مرهم!!!
مملکت پر از باثواده!بلهههههههههههه! :))

هی...تو دست ساناز ما رو هم از پشت بستی!!!

علیرضا رئیس زاده دوشنبه 24 خرداد 1389 ساعت 13:02 http://darkochehayebaran.persianblog.ir

سلام
بابا بیچاره شدم تا آدرس جدیدت رو پیدا کردم
آخه آدرس رو اشتباه نوشته بودی
بعد کلی اینور اونور کردن بالاخره آدرس درست رو پیدا کردم
راجع به این مطلبی که نوشتی هم فقط میشه گفت : بعضی ها یاد نگرفتن که اشتباه خودشون رو اصلاح کنن بلکه با یه اشتباه دیگه می خوان اون رو درست کنن
به قول دوستمون مملکت پر از باثواده ...
موفق و سربلند باشی

شاهدخت دوشنبه 24 خرداد 1389 ساعت 18:49 http://shahdokht.blogsky.com

آیا این داستان واقعیست؟!!! :))
با چه کسایی ما طرفیم!! بهتره از یه روزنامه دیگه دنبال آگهی استخدام بگردی!!

به جون خدا،همین خدای خوابالود،داستان واقعیه!بابامم شاهد!:)))

سرو ناز دوشنبه 24 خرداد 1389 ساعت 19:16 http://mshiraz.persianblog.ir

آنان که خاک را به نظر کیمیا کنند
آیا بود که گوشه چشمی به ما کنند....

روزنامه نگار سه‌شنبه 25 خرداد 1389 ساعت 14:16

آبروی هرچی روزنامه نگاره برده!خدایاااااااااااا!

تو این دوره زمونه در حق روزنامه نگار جماعت خیلی جفا میشه عزیز.اینم روش...ناراحت نباش...

پانه چهارشنبه 26 خرداد 1389 ساعت 16:16

تاســــــــــــــــــــــــــــــــف!!!

خوب حالشو گرفتی پر رو رو..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد