من،در آرزوی جهانی بی خشونت

یکی به یاریم بشتابد

من،در آرزوی جهانی بی خشونت

یکی به یاریم بشتابد

من زنده ام

همین که کُشته نمیشوم،خود برایت درد بزرگی است... 

 

 

 

نظرات 4 + ارسال نظر
آزی سه‌شنبه 25 خرداد 1389 ساعت 20:44

ما باید زنده بمونیم...

گذشت دوره شهادت طلبی!ما باید زنده بمونیم...

ladybird چهارشنبه 26 خرداد 1389 ساعت 10:51 http://www.marmosh.blogsky.com

سلام لطف کرده بودی و اومده بودی وبلاگم. وبلاگت رو با اهنگ قشنگت دیدم. در پروفایلت چیزهایی نوشتی که قابل ستایشند..
نمیدونم چرا انسان گرایی ات رو به سخره میگیرند و اصلا نمیدونم کی این کار رو میکنه اما انسان گرایی ات رو دوست دارم.. نوشته هات رو خوندم و خوشم اومد. از همه مهمتر اسم وبلاگت و توضیح زیرش بود که کلی کیف کردم.
اما با قسمت گچ پژ مشکل دارم. منم مثل تو یه زمانی از عربها متنفر بودم. اما اگر واقعا انسان گرا هستیم باید انسانی به قضایا نگاه کنیم. ما ایرانیها خودمون رو بی عیب میدونیم و تمام مشکلامون رو از سر عربها میدونیم. در حالیکه تاریخ رو با دقت بخونیم میبینیم بسیار اشتباهات از خود ما ایرانیها است..
در ضمن همونطور که قبلا برخی مردم کشورهای غربی در مورد ما ایرانیها اشتباه فکر میکردن و ما حرص میخوردیم که درست بهشون شناسونده نشدیم باید همین حالت رو نسبت به عربها در خودمون داشته باشیم. ما اعراب رو درست نمیشناسیم. چون به ما از بچگی گفتن عربها کشورمون رو گرفتن و خراب کردن با اینکه خودمون این کار رو کردیم.

عقیده ات محترمه و من هم عرب نیستم. به ایرانی بودنم افتخار میکنم اما احساس میکنم درد انسانیت داری و وقتی درد انسانیت داری باید نسبت به بقیه نژادها و ملیت ها احرتام بذاری.

از عربها بدم میاد چون عربها از ایرانیها بدشون میاد عزیزم...

پانه چهارشنبه 26 خرداد 1389 ساعت 16:12

موفق باشی..

هستییییییییییم!

حمید رضا پنج‌شنبه 27 خرداد 1389 ساعت 00:34 http://transworld.blogfa.com

سلام...
مطالب قابل توجهی در وبلاگتون دارید.
خیلیم نمیشه نا امید بود.
موفق باشید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد