من،در آرزوی جهانی بی خشونت

یکی به یاریم بشتابد

من،در آرزوی جهانی بی خشونت

یکی به یاریم بشتابد

مرکل یک زن است!

چندوقت پیش با امیرحسین.م داشتیم درباره توانایی های زنان و مردان حرف میزدیم. 

 

ازونجا که همیشه تو این بحثها همه جلوم کم میارن(تعریف از خود نباشه!!!)،یهو زد به سرش و گفت هیچ زنی نمیتونه به مقامهای بالا برسه! 

 

منم کلی براش مثال آوردم و کلی قیافشو کج و کوله کرد و از جواب دادن طفره رفت و خلاصه کم آورد اساسی!!! 

 

آخرین مثالی که براش آوردم صدراعظم آلمان،خانم مرکل بود و گفتم کشور به این با عظمتی رو داره اداره میکنه! 

 

هییییییییی! 

 

میدونین چی جوابمو داد؟! 

 

گفت اون که زن نیست،مَرده!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 

 

گفتم چی؟مرکل مَرده؟مرکل زنه!همه میدونن!! 

 

گفت جسما آره،زنه.اما مثل مردها رفتار میکنه!روحیش روحیه ی یه مرده،واسه همین میتونه 1 کشور رو اداره کنه!

 

وااااااااای،یعنی جواب چرت تر از این تا حالا نشنیده بودم به عمرم! 

 

بابا،تو رو خدا کم بیار دیگه! 

 

مرکل زنه! 

 

فقط توی کشوری زندگی میکنه که زنها به حقشون میرسن و لایق هاشون میتونن درجات بالا رو طی کنن و بشن صدراعظم یه کشور! 

 

بچه پرررررررررررررررو!   

 

 

 

نظرات 14 + ارسال نظر
امیرحسین م. چهارشنبه 26 خرداد 1389 ساعت 21:40

قضاوت رو به شما خانم ها و آقایان محترم و به دور از تعصب می سژارم تا شاید شما جواب ایشون رو بدید! از عهده من خارج که با یک خانم با تعصب و افراطی بحث کنم!
شاید مرکل در ظاهر زن باشه ولی در رفتار و باطن و فکرش یک زن نیست و از ضرافت زنانه خبری نیست بلکه حداقل کمی از زنان افراطی خشن تر و خشک تر عمل می کنه...این آهنگه رفته رو مخم گچ پژ!

با تشکر از جواب های به دور از افراط و تفریط شما دوستان عزیز...

آقای امیرحسین.م،اولا ظرافت،نه ضرافت!
دوما همه میدونن که تعصب من روی این مسئله منطقیه.
سوما هر روحیه ای ک یکم خشک باشه دلیل بر مرد بودن نی و مردی هم ک گریه کنه زن نیست!
(اینو گفتم چون عارت میاد گریه کنی،احساس میکنی بهت میگن ضعیف اگه گریه کنی)
بجنگ تا بجنگیم!

امیرحسین چهارشنبه 26 خرداد 1389 ساعت 23:04

همین فکرای غلطت که من باهاش مشکل دارم!
هر انسانی یه بعد مردونه داره و یه بعد زنونه و این جدای از فیزیک بدن هست.
از اشتباه تایپی پیش آمده عذر می خواهم.
کسی ممکنه با دلش گریه کنه و شخص دیگه ای با چشماش...

اوه!شما ازین حرفا هم بلدی؟ما ک هردفعه باهات بحث کردیم فقط...!بیخیال!تازه!فکرای من خیلی هم درسته!تو ک کلا عادتته همه چیو ب دید خودت نگاه کنی و بگی هرچی تو میفکری درسته!آهاااااان!یعنی تو با دلت تا حالا گریه کردی؟بعید میدونم.چون روحیت خشنه و روحیه ی خشن رقت قلب نداره!یسسسسسسسسس!

ladybird پنج‌شنبه 27 خرداد 1389 ساعت 00:34

از این بحثها سالهاست داریم با مردها انجام میدیم. البته خوشحالم که در جمعی هستم که مردهاش در این زمینه فعالترند و عقلشون رو به شچمشون ندادن

به اقای امیر حسین میگم فقط یکبار کتاب انقیاد زنان که نویسنده اش هم یک مرد هست رو درست و بدور از تعصب بخونن

آقای امیر حسین این ها برداشتهاییست که قرنها تو ذهنمون فرو بردن.. زن و مرد از بچگی اگر یکسان پرورش بیابند و به حقوقشون یک سان احترام پگذاشته بشه بر اساس استعداد میان بالا... اینکه یک زن موفق رو بگن رفتاراش مردونست فقط برای اینه که میخوان همیشه زن رو سرکوب کنند..

جان استوارت میل(دقت کنید که یک مرده اما مردی که منطق داشته و چشمشم رو کور نکرده بود راه عقلشم نیسته بود) در 150 سال پیش در اعتراض به اینکه ذات زن رو ضعیف و جدا از ذات مرد تعریف میکنن میگه
مثل این میمونه که یک گل رو از وسط دو نیمه کنیم و یک نیمه اش رو در گلخانه با بهترین شرایط پرورش بدیم و یک نیمه رو تو برف و بعد بیایم بر اساس رشد توی برف بگیم خاصیت این قسمت زا گل همینه....!

دقت کردید چه مثال زیباییه؟ از بچگی مانع شدن دخترها خودشون رو نشون بدن و بعد میکن زنها اینجورین و اونجورین و اگه حالا یک زنی در محیط یکسان پرورش پیدا کنه و بر اساس استعدادش رشد کنه(حالا ممکنه قوی باشه یا صعیف) اگه قوی در بیا میگن رفتارش مردونه است..
نه آقای محترم رفتارش طبیعی و انسانیه و بر اساس استعدادهایش که درست رشد پیدا کرده.

و به قول یک نویسنده (که متاسفانه نامش یادم نیست) "پرهای من را قیچی میکنید و میگویید پرواز کن"

بله قرنها مردها پرهای ما زنها را قیچی کردند و بعد میگویند پریدن بلد نیست!

عزیز،خودتو خسته نکن.
چون از نظر آقای امیرحسین و امثالشون هر زنی که بتونه حقش رو بگیره و از بین سختیها خودشو بکشه بالا و به مراتب عالی برسه و ضعیف نباشه یه مرده!!!
شایدم ترنسکشوال باشه!!!!!!!!!
زنان هرگاه حرفشونو بزنند و از حقشون دفاع کنند،با کلمه ی زشت سلیطه خطاب میشوند و از نظر اینان زنی خوبه که روی حرف کسی نحرفه و حقش رو نخواد!
اما...زهی خیال باطل!

آناهید پنج‌شنبه 27 خرداد 1389 ساعت 01:23 http://mihaniazad.blogfa.com

عزیزم خیلی قشنگ مینویسی. به منم سر بزن خوشحال میشم.

آناهید و پسر آریایی پنج‌شنبه 27 خرداد 1389 ساعت 01:24 http://persian-people.blogsky.com

ما آپیم...اتفاقا این پست ما درباره شیر زنان نام آور ایران باستان هست. حتما بیا و ببین.

زنده باد شیرزنان آریایی...

سمیه پنج‌شنبه 27 خرداد 1389 ساعت 14:35 http://jojooooo.blogfa.com

وبلاگ خیلی جالبی داری.خوشم میاد یکی انقدر طرفدار حقوق زنان هستش،و مهمتر اینکه عاشق ایران و ایرانی

قربونت.وظیفست.همین!

رویا پنج‌شنبه 27 خرداد 1389 ساعت 15:08

این آقای امیرحسین و کسایی ک مثل اونن،اگه اینو نگن چی بگن؟؟؟اه اه اه...

موافقم عزیزم.

شیوا پنج‌شنبه 27 خرداد 1389 ساعت 19:02

سلام


همینه دیگه !!! میگن زنه با روحیه ی مردانه !!!!!

در رابطه با عکس قبلی توضیح میخواهم میشه لطف کنی بهم بگی....

عکس قبل...داشتم فکر میکردم حالا که اینا ما رو راحت میزنن و میکشن چقدر زیباست که ما به اینها رحم داریم.هرچند ک لایقش نیستن.و مخاطب من اون سربازی بود که میفته به جون ما و از کشتن ما خوشحال میشه و بش گفتم که همین که کشته نمیشوم خود برایت درد بزرگیست...قبول؟

باران پنج‌شنبه 27 خرداد 1389 ساعت 19:04 http://spot-of-rain.blogfa.com

سلام :)

واقعا خانوم مرکل افتخار جامعه ی زنان اند.

خوشحالم دفاع های قشنگ شما رو می خونم

برقرار باشی

در پناه حق

پ.ن: قضیه ی اسمتونم جالبه! گچ پژ! :)

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 27 خرداد 1389 ساعت 23:03

تازه دارم با بد بختی ها رو به رو میشم و میفهمم اگه خدایی بود من الان این نبودم که هستم.هرچند دیگه بود و نبودش مهم نیست واسم.
عزیزم تو که منو لینکیدی اجازه چرا میگیری؟؟باعث افتخاره دوست من.
راستی اگه اشکالی نداره در گوشی یه کم از خودت بگو.مرسی

دوس داری یه اسمی یا آدرسی از خودت بذاری؟:))))

کمال پنج‌شنبه 27 خرداد 1389 ساعت 23:04 http://cycletourist.blogsky.com

سلام
ممنون از اینکه به وبلاگم سر زدید
حرفتون رو قبول دارم در مورد دوچرخه سواری خانوما
حالا شما برید خدا رو شکر کنید همون پارک چیتگر رو در اختیارتون قرار دادن
تو شهر من که همین یه تیکه جا هم برای خانوما پیدا نمیشه
با دوستان در تلاشیم تا شاید راه به جایی ببریم
هر چی باشه F = M !!!!!!!!!!!!!

ضعیفه ای که فمنیست شد پنج‌شنبه 27 خرداد 1389 ساعت 23:53

امیر حسین جان اشتباهت اینجاست که فکر میکنی مرد بودن یعنی توانایی داشتن! و این توانایی رو برای زن قائل نیستی! و حالا که فرمولت بهم ریخته میگی خوب این خانم زنی ست با رفتارهای مردانه! شما از کجا میدونی؟؟ سیاست، داشتن اقتدار رو می طلبه! شما فقط بعد سیاسی مرکل رو میبینی و چنین قضاوتی میکنی! مطمئن باش اگر به من هم در ایران فرصت چنین ترقی ای می دادند، یک سیاست مدار قوی می شدم! چون در ذات زن بودن اقتدار هست! حالا اون تو جامعه ی آزاد تونسته چنین بعدی رو قوی کنه و در ایران از بس ما محدود شدیم رسیدیم به یه زن ضعیف رقیق القلب و تفکری مثل تفکر تو! البته استثنائ هم هست مثه شیرین عبادی! نمونه ی کامل یک زن مقتدر ایرانی!
نگاهت کاملا جنسیتیه! هر چند که می خوای پنهانش کنی! تقصیر تو هم نیست! ساختار فرهنگی جامعه چنین مردی رو می پذیره!

دم آبجی گلاره گرم،اما باید ب استحضارت برسونم ک فک مبارکت رو خسته نکن!این حرفها در ایشون راهی نداره!!!!!!!!

سانی شنبه 29 خرداد 1389 ساعت 00:09 http://6061.blogfa.com/

جناب آقای امیر حسین شما زن بودن را در چه میبینید؟از نظر شما زن ها یک مدل و یک جور هستند؟مگه میشه؟مگه همه مردها یک جور هستند؟مگه همه مردها سیبیل دارن و کت و کلفتند وگردن کلفتند و...مردهایی هم داریم که کلی ضریف هستند و شاید به نظر هیچ شباهتی به مرد ندارند ولی جنسیتشون مرد هست.واقعا تعجب کردم از این طرز فکر کور کورانه و متاسف هستم که هنوز هستند کسانی که مثل شما اینجور فکر میکنند.زن بودن به ضراقت نیست به دامن پوشیدن نیست و مرد بودن به سبیل داشتن و... این جور چیزها نیست.همه انسان هستند با علایق و خواسته ها و حالتهای متفاوت خانم مرکل هم یک شیر زن هستش که کارش سیاست هستش و کارش ایجاب میکنه که خیلی قدرتمند و جدی و به قول شما مردانه جلوه بده در صورتی که این جور حالتها فقط مخصوص مردها نیست و در کشور بی فرهنگ ما اینطور جا افتاده.طرز فکرت رو عوض کن ما در دوران وزوزک مرزا زندگی نمیکنیم.

حسین یکشنبه 30 خرداد 1389 ساعت 01:53 http://ho3iin.blogsky.com

خب راست میگه دیگه ... مرده !‌

نچ نچ نچ!!!مردی،اینو نگی چی بگی؟!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد