من،در آرزوی جهانی بی خشونت

یکی به یاریم بشتابد

من،در آرزوی جهانی بی خشونت

یکی به یاریم بشتابد

من کجام؟

گاهی به آدمهایی که مواقع سختی و ناامیدی به عرق سگی پناه میبرن حسادت میکنم. 

به آدمهایی که به مواد پناه میبرن حسادت میکنم. 

به پیرمردهایی که به تریاک پناه میبرن حسادت میکنم. 

... 

توی برهه ای از زندگیمم که شدیدا تحت فشار روانیم.بطوری که شبها تا صبح گریه میکنم بی دلیل و صبحها فقط غمبرک میزنم توی خونه. 

 

فایده از وجودم رفته.منی که فعالترین آدم توی اطرافیانم بودم. 

امروز توی خیابون انقدر توی فکر بودم چیزی نمونده بود زیر یه ماشین له بشم

 

از پل عابر پیاده که رد میشدم و ماشینهای توی بزرگراه بی توجه و باسرعت رد میشدن حس غلیظ خودنابودی زیر اونها وجودم رو گرفته بود... 

 

خستم و مریض... 

 

 ...

 

میون خواب و بیداری     تو رو میدیدم انگاری 

به من گفتی نشو عاشق    که عشق داره گرفتاری

نظرات 3 + ارسال نظر
۳۰۱۰۴۰ سه‌شنبه 29 تیر 1389 ساعت 22:44 http://301040.blogsky.com

شما کجاییی؟؟؟
اینجا!
چشاتو باز کن و از خوبی های اطرافت استفاده کن.
به ارزش واقعی انسانی و معنوی خودت برس!
:)

۳۰۱۰۴۰ سه‌شنبه 29 تیر 1389 ساعت 23:17 http://301040.blogsky.com

من اصلا بحثم رو موفقیت نبود. مهم روح آدمه. موفقیت توی دنیا٬ برای خودت! برای آخرت چی کار کردی؟
البته نمی خواد به من جواب بدی. من کی هستم که اصلا بخوای پیش من حرفاتو بزنی
فقط می گم که خودت بهش فکر کنی
خوش باشی دوست اینترنتی
فعلا

مجتبی پنج‌شنبه 31 تیر 1389 ساعت 17:20 http://chaparkhane.persianblog.ir/

من هم،در آرزوی جهانی بی خشونت اما آرزو بر جوانان عیب نیست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد