من،در آرزوی جهانی بی خشونت

یکی به یاریم بشتابد

من،در آرزوی جهانی بی خشونت

یکی به یاریم بشتابد

ت مثل تحریم،ت مثل تافل،م مثل ممنوع

الهی شکررررررررررررررررررر!!!!!!

 

شدیم خود برمه،خود کره شمالی،خود هرچی کشور بدبخت بیچاره و منزویه!

دیگه امید رفتن رو هم ازمون گرفتن.انگشت روی هرچی میذاریم به ...ش هم ما رو حساب نمیکنه!

 

همه امیدمون این بود که فقط 2 سال دیگه،فقط 2 سال دیگه توی این مملکت خوشی(!!!) خواهیم کرد و بعد،ترک ایران به مقصد حتی جهنم!

بابا،جهنم هم واسه اینکه راهمون بده ازمون مدرک تافل میخواد!!

هیچی!دیگه بخاطر تحریمها آزمون تافل هم نمیتونیم بدیم!

 

من یکی دلم رو خوش کرده بودم چند ماه دیگه ثبت نام کنم!

دیگه حتی اگه انگلیسی رو بلبل هم حرف میزنی بشین سرجات که اینجا موندنی شدیم!

 

کی پول داره بره ترکیه یا دوبی آزمون تافل بده؟!

 

دممون گرم.ترکوندیم با این روابط بین المللیمون!

 همه تحویلمون میگیرن.مرکل و اوباما و کامرون و همه رییس جمهورای دنیا و اصلا خود پاپ و ملکه انگلیس و و همه کاره های دنیا جلومون دولا راست میشن!از خداشونه جلومون رژه برن اصلا!

 

یادش بخیر اون موقعها که با پاسپورت ایران میشد کلی کشور بدون ویزا رفت.(من که سنم قد نمیده البته،ولی شنیدم).

وقتی اسم ایران شنیده میشده همه جا تحویلمون میگرفتن.الآن چی؟هیچچچچچچچچچچی!

 

دانشجو(بدبخت،بیچاره،ذلیل،ضعیف)،مبارکت باشد...!

نظرات 6 + ارسال نظر
سینا پنج‌شنبه 31 تیر 1389 ساعت 22:47

خبرشو که شنیدم خندم گرفت ب حال خودمون.بدبختترین بدبختاییم.دگ تافل هم نمیتونم بدیم.اهههههههه....

خوش دل پنج‌شنبه 31 تیر 1389 ساعت 22:49

بهتر...بهتررر!فرار مغزها واسه چی؟اینجا بهترین جاست برای مغزهای گرامی!

ایرانی پنج‌شنبه 31 تیر 1389 ساعت 22:54

سلام.رفتن سخته.من رفتم و نتونستم دووم بیارم.شاید تو بتونی.اگه بتونی عالیه.

rs232 جمعه 1 مرداد 1389 ساعت 01:31 http://natashagodwin.blogspot.com/

ولی گژ پژ جان خبر خوب این است که اداره کل حمل و نقل جهنم اعلام کرده است که به خاطر تحریم ها تا اطلاع ثانوی هیچ مسافری را از ایران قبول نمی کند! البته بهشت هم فکر کنم همین باشد و فقط برزخ می ماند!

مجتبی جمعه 1 مرداد 1389 ساعت 13:44 http://chaparkhane.persianblog.ir

حجاب چشم هم باید وجود داشته باشه ِولی کی رعایت می کنه!!!
در مورد تافل هم وقتی فهمیدم مغم سوت کشید!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

سیب کال جمعه 1 مرداد 1389 ساعت 18:50 http://sibekal.persianblog.ir/

چه جلب
چه خفن
چه با حال
چقدر ما بدبختیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد