من،در آرزوی جهانی بی خشونت

یکی به یاریم بشتابد

من،در آرزوی جهانی بی خشونت

یکی به یاریم بشتابد

اندیشه های ناگفتنی من

ناراحتم... 

 

ناراحتِ ناراحت... 

  

چون مطلب جدیدی درباره ی "آبسولوتیسم" نوشتم که به نظر خودم عالی از آب دراومده. 

 

همچنین مطالب دیگه ای درباره ی "خشونت" و "گذشته،حال،آینده" که هیچ کدوم از این 3تا مطلب رو نمیتونم توی وبلاگ آپ کنم. 

 

هرکدوم به دلایل متفاوت

 

ناراحتم از سکوت اجباری و دزدی اندیشه ها... 

 

 

ترجمه نوشت:"آبسولوتیسم" یعنی اعتقاد به نظارت یک بر همه.

نظرات 10 + ارسال نظر
مینوت یکشنبه 10 مرداد 1389 ساعت 23:36

بده که آدم کلی خرف داشته باشه و اما...
سری که حرف داره و شکسته میشه...

۰۹۱۲... یکشنبه 10 مرداد 1389 ساعت 23:54

سلام.خوبه که دغدغت زنهان.اما میدونی زنها هم ایرادای خودشونو دارن که ما مردها ازش به عذابیم؟

شورشی یکشنبه 10 مرداد 1389 ساعت 23:56 http://tarafe-ma.blogfa.com

درسته حرف واسه گفتن زیاده اماکوگوش شنوا...!
قلم زیباوتوانائی داری رفیق موفق باشی!

سینا دوشنبه 11 مرداد 1389 ساعت 00:11

سلااااااام.ننوشته هاتو در آینده چاپ خواهی کرد دوست قلم قوی من.موفق باشی.

یک عدد فراری از خود دوشنبه 11 مرداد 1389 ساعت 00:47

حرف زدن ترس نداره...ول کن.یه زری زدم...!!!!!

شورشی دوشنبه 11 مرداد 1389 ساعت 05:42 http://tarafe-ma.blogfa.com

سلام:
ممنون که خواندی آمدی بازهم خواندی(البته شک دارم)ونظری برایم به یادگارگذاشتی.
مراببخشید ازاینکه میگویم شک دارم که خواندی چون باید فکری به حال قالب وبلاگم بکنم چون هرکسی!!!بادیدن آن داس وچکش به یاد کره شمالی وکوبا وچین و...دیگرمظاهرکمونیسم درعالم میفتدوازخواندن بقیه مطالب وبم منصرف میشود ولی آیا شماهم جزوآن دسته(هرکسی!!!)هستیدبااین قلم شیوا ازشما واینکه گفته اید غم انسانیت دارید وبرای صلح تلاش میکنید و...شک دارم!رفیق گلم نمیدان چرا اینقدرصریح وسریع موضع گرفته اید ازشمائی که انچنین مینویسید وظاهرا هم مطالعاتی دارید بعید میدانم که چنین زود واشتباه قضاوت کنید گفته ای که به کمونیستهاعلاقه ای نداری چون زندگی نکبت بارعاری ازرقابت دارن شمارقابت رو درچه میبینید آری مارقابت برسر استثمارانسان ازانسان وجمع شدن ارزش افزوده دردست یک عده سرمایه دارزالو صفت را نفی میکنیم رقابت برای بیشتربه زنجیربردگی کشیدن زنان رانفی میکنیم رقابتهای تسلیحاتی وجنگ افروزی کشورهای سرمایه داری برای به دست آوردن سود بیشترازراه گرفتن جان انسانهارانفی میکنیم و...وهرگونه رقابت انسان ستیزانه دراین نظام ناعادلانه سرمایه داری وکلیت نظامش رانفی میکنیم ورقابت رادرگرفتن حق یک گارگریه کودک کار ویک زن ستمدیده میبینیم!ازشماتعجب میکنم که هنوزتحت تاثیر القائات صداوسیمای وطنی هستید وفکرمیکنید سوسیالیسم برای تقسیم فقراست نه اگراینگونه فکرمیکنید سخت دراشتباهیدسوسیالیسم یعنی تقسیم ثروت ورفاه بطورعادلانه دربین همه وریشه کنی فقراست وباید اگریک اومانیست هستیدازنظام ناعادلانه سرمایه داری اظهارانزجارکنید نه ازکمونیسم!واین به ظاهردیکتاتورهای هم که اسم کمونیسم رادربرخی نقاط دنیا به یدک میکشند نیزصرفا یه عده ابورتونیستن که با سواستفاده ازیک ایدئولوژی که درمیان کارگران طرفداردارد به قدرت رسیده وهمان کارگران را اکنون به بند کشیده انداگرخواستید دراینمورد بحث اثباتی کنید با دلایل وفاکتهای عینی وعلمی قبول میکنم ودرخدمتتان هستم دوست دارم دلایلتان رابشنوم.

ضد مرد دوشنبه 11 مرداد 1389 ساعت 06:22 http://zedemard.blogspot.com/

چرا سکوت اجباری؟
من که نمیتونم هیچ وقت سکوت کنم....
اینهائی هم میگن که زنها مشکلاتی دارند که مردها از دستشون عذاب میکشند باید قبول کنند که حداقل ظلمی که به زن در جامعه ی مردسالار ایران میشه به مراتب بیشتر از ظلمیه که به مرد میشه.

شورشی دوشنبه 11 مرداد 1389 ساعت 19:58 http://tarafe-ma.blogfa.com

یاداوری کرده بودیدبروفیالمو بخونم عزیزم من خودم میدونم کمونیستم وبا جرات هم میگم ودرابرازعقایدم ترسی ندارم وتاالان هم بخاطرش خیلی تاوون دادم وبازم حاضرم بدم!واماشماماروبه فاشیست بودن متهم کردی لطفا خودتان نیزنگاهی به بروفایلتون بندازین که چطورصراحتاازعربهابمانندیه نژادبرست ابرازانزجارکردید!من درکامنت قبلی هم توضیح دادم بادیکتاتوری به هرصورت ودرهررنگی مخالفم بس برای من ازچاوزوچین مثال نزنیدوگفتم اگه دلایل اثباتی یرای رد مارکسیسم دارید ارائه بدیدالبته اونم با فاکتهای که قابل لمس باشه نه اینکه با یه مثال سطح بائین که مثلا فلان کشورفرت وفرت اعدام میکنه بخواین کمونیستو زیر سئوال ببریدولی گفتم شما درنوشته هایتان بارادوکسهای وحشتناکی وجود داره که اگه اجازه بدیدوبعنوان یه دوست همه روخدمتتون عرض میکنم.واینکه ثابت میکنم انسانی ترین جامعه جامعه کمونیستیه وشماهم ندانسته وبانوشته هایتان یه کمونیست دو آتشه اید ولی نمیخواید این اسمو بکارببریدضمناکامنت خصوصی نذاریدچون اغلب جواب نمیدم فکرنکنم نه من ونه شما چیزی برای بنهان کردن داشته باشیم.
بدرود

سلماز دوشنبه 11 مرداد 1389 ساعت 23:13

نوچ...ابسولوتیسم یعنی مکتبی که به مستی با ابسولوت اعقاد داره :ی

شورشی چهارشنبه 13 مرداد 1389 ساعت 16:15 http://tarafe-ma.blogfa.com

این دیگه کم لطفیه شماست عزیزم من کجالحنم بده!درضمن قراربودجوابموبدی درضمن تو کمونیست نیستی ونمیتونی هم باشی ولی خیلی ازنظراتت وازکمونیستهاوام گرفتی که البته ایرادی نداره میتونی!
درضمن به روزم خوشحال میشم بیای طرف ما!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد