من،در آرزوی جهانی بی خشونت

یکی به یاریم بشتابد

من،در آرزوی جهانی بی خشونت

یکی به یاریم بشتابد

خلیج فارس همیشه خلیج فارس میمونه!

سلام... 

 

وقت ندارم برای مطلب نوشتن چون نیستم

 

فقط و فقط یه پُست ضروری میذارم و خواهش میکنم شما هم این پست رو توی وبتون آپ کنین و کاری که میگم انجام بدین. 

 

 

عربهای منطقه که از هیچ کاری برای کوبیدن ایرانیها در طی هزاران سال دریغ نکردن،الآن هم دست بردار خلیج همیشه فارس ما نیستن و درصدد تغییر اسمشن. 

 

خواهش میکنم به سایت زیر برین و به "خلیج فارس" رای بدین. 

 

به امید ایرانی آریایی و بازگشت به فرهنگ متمدن دوره ی کوروش کبیر. 

 

ممنونم

 

www.persianorarabiangulf.com 

 

نظرات 4 + ارسال نظر
مهدخت چهارشنبه 13 مرداد 1389 ساعت 18:57

من همین الان رای دادم.زنده باد خلیج همیشه فارس.

افروز چهارشنبه 13 مرداد 1389 ساعت 18:58 http://adelafrooz.blogfa.com

سلام وبلاگ خوب همراه با مطالب جالب امیدوارم موفق باشی
به وبلاگ من هم سری بزن ممنون[قلب]

samin چهارشنبه 13 مرداد 1389 ساعت 20:08 http://www.nicepack.ir

سلام عزیزم وبلاگ بسیار زیبایی داری . منم مجموعه های آموزشی خوبی تو سایتم دارم . خواستی یه سر بزن . راستی من هر روز بهت سر میزنم . موفق باشی

تهمینه چهارشنبه 13 مرداد 1389 ساعت 20:20

سلام.این که گفتن نداره.خلیج فارس همیشه خلیج فارسه.همه میدونن!!!!!!!;-)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد