من،در آرزوی جهانی بی خشونت

یکی به یاریم بشتابد

من،در آرزوی جهانی بی خشونت

یکی به یاریم بشتابد

روایت بی پولی یک دانشجوی علوم انسانی

سکانس اول:علوم انسانی به جرم  زیبای انسانی بودن هدف خشم قرار میگیره و آدما از دونستنش منع میشن و کتابای راجع بهش ممنوع الچاپ میشن و انسان گرایی جرم محسوب میشه و من دانشجوی علوم انسانی و تشنه ی دونستنش هم به جرم انسان گرایی مجرم محسوب میشم...

سکانس دوم:دانشجو از ازل تا ابد تو این مملکت مورد خشمه و اگه پارتی نداشته باشه کار نداره و بنابراین پول نداره...

سکانس سوم:یه چیزی وجود داره به اسم یارانه ی کاغذ که به چاپخونه ها تعلق نمیگیره،مخصوصا برای چاپ کتابهای مربوط به علوم انسانی غربی و این یارانه تعلق میگیره به روزنامه ها،اون هم بعضی روزنامه های مورد لطف...

سکانس چهارم:یه دانشجوی بی طرف تشنه ی دونستن آس و پاسی مثل من دربدر دنبال کتاب "روح القوانین" جناب "منتسکیو" میگرده و پیداش نمیکنه و وقتی پیداش میکنه قیمتش از خدا تومن هم بالاتره،دست از پا درازتر با لب و لوچه ی آویزون برمیگرده خونه و دست به دامن سایت های دانلود کتاب میشه اما پیدا نمیکنه...

نتیجه گیری:خواهشمندیم اگه کسی لینک دانلود کتاب مذکور رو داره به ما هدیه کنه و یه دانشجو رو از خماری خوندن کتاب در بیاره...

عذرنوشت:از دادن مژدگانی معذوریم چرا که شپش در جیب مبارک قمار میکند! 

 

نظرات 8 + ارسال نظر
مینوت جمعه 15 مرداد 1389 ساعت 15:06

انتقادها و دردهاتو با قلم زیبایی مینویسی عزیز.
امیدوارم به آرزوهات برسی.
من شرمنده شرمندم.لینک کتاب رو ندارم.

مهرنوش جمعه 15 مرداد 1389 ساعت 15:10

سلام.خود کتاب رو دارم.اما لینکش رو نه.راستش مال بابامه و قبلنا خریده.قیمت اون موقعش ۱۵۰ تا تک تومنی بوده!!
من حوصلم نمیکشه بخونمش خیلی سنگین و قطوره.
ایشالا پیداش کنی.

سینا جمعه 15 مرداد 1389 ساعت 15:11

روم نمیشه نظر بنویسم آخه لینکش رو ندارم که بت هدیه کنم.
اما خوب برو کتابخونه عضو شو.شاید شاید شاید داشته باشن.هان؟

ممدعلی جمعه 15 مرداد 1389 ساعت 15:12

این شپش غلط میکنه قمار میکنه!
:)))))))))
دوستمون راس میگه برو کتابخونه احتمالا دارنا.

Javad شنبه 16 مرداد 1389 ساعت 00:31 http://artuore.blogsky.com

سلام بهت سر زدم !!‌

بی پولی بد دردی هست منم گرفتارش هستم ولی نه واسه کتاب !!!!

فکر نکنی معتادم !!‌من گل پسرم

کوروش شنبه 16 مرداد 1389 ساعت 16:25 http://korosh7042.blogsky.com

پرسیدی ادمی نمیداند چه در وبت می جوید
پاسخ من


پاسخ:
مثل گچ پژ تو عزیز است
که در نهان ایران را فریاد می کند

و پارسی را

ممنون
اگر تمایل به لینک داشتی مرا
سخن کوروش
و بگو ترا چه بنامم

بدرود

نرگس شنبه 16 مرداد 1389 ساعت 18:35 http://fireworshipper.persianblog.ir

علوم انسانی بهترازاین نمی شه رفیق!
منتظرتم

سمیه شنبه 16 مرداد 1389 ساعت 20:51 http://www.datoshu.persianblog.ir

دانشجو می میرد ذلت نمی پذیرد
ان شاء الله پیدا کنید و البته پولدار بشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد