من،در آرزوی جهانی بی خشونت

یکی به یاریم بشتابد

من،در آرزوی جهانی بی خشونت

یکی به یاریم بشتابد

شناسنامه ی ایسمیک من

داشتم ایسم ها رو مطالعه میکردم.برام ایسم هایی که بهشون معتقدم جالب بود: 

 

ناسیونالیسم:ملی گرایی 

 فمینیسم:تلاش برای رفع تبعیض علیه زنان

 

لیبرالیسم:آزادی برای همه

راسیونالیسم:عقل گرایی

 

دموکراسی:حکومت مردم بر مردم

پاسیفیسم:صلح طلبی

 

پاتریونیسم:وطن گرایی مطلق

اسکپتیکیسم:شک گرایی

 

سکولاریسم:عقیده به امور دنیوی

آمپریسم:اعتقاد به تجربه و مشاهده در اعتقادات و ایمان  

 

نظرات 2 + ارسال نظر
[ بدون نام ] سه‌شنبه 19 مرداد 1389 ساعت 03:02 http://doranetanhai.mihanblog.com

سلام دوست عزیز
خوشحال میشم به من هم سر بزنی
لطفا من رو با نام دوران تنهایی لینک کن و بعد خبرم کن تا من هعم شما رو لینک کنم.

بسوی سرنوشت سه‌شنبه 19 مرداد 1389 ساعت 05:40 http://www.blog.cheshmehregi.com

سلام دوست گرامی ، با یک مطلب جدید بروز هستم ، اگر فرصت داشتید یک سری بزنید .موفق و پیروز باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد