من،در آرزوی جهانی بی خشونت

یکی به یاریم بشتابد

من،در آرزوی جهانی بی خشونت

یکی به یاریم بشتابد

اشتباهات آدمی

داشتم به اشتباههایی که از انسان سر میزنه فکر میکردم و اینکه اشتباه مختص انسانه و هیچ انسانی از اشتباه مبری نیست.

به نظرم انسانها توی اشتباه کردن 2 دسته اند:

1)یک دسته آدمهایی که توی یک برهه از زندگیشون یک اشتباه فاحش میکنن.

2)دسته ی دیگه آدمهایی که توی زندگیشون اشتباه های کوچیک زیادی رو انجام میدن.

من،خودم جزو دسته ی دومم.البته اشتباهایی که من کردم 99% در حق خودم بوده و اکثرا هم چوب اعتماد بیجام به آدمهایی رو خوردم که یک ذره اعتماد هم زیادشون بوده.

بنظرم اشتباهای فاحشی که انسانها در حق دیگران انجام میدن باید به جزا وتنبیه برسه و اما تنبیه منطقی که به منظور اصلاح فرد اشتباه کننده  باشه.

متاسفانه ما انسانها گاهی اوقات یادمون میره که خودمون هم اشتباه میکنیم و وقتی دیگری اشتباهی ازش سر میزنه با بی رحمی و خشونت به دنبال تنبیه اون آدم به طور غیرمنطقی هستیم.در حالی که تنبیه باید فرد رو به رفتار صحیح سوق بده و جامعه رو سالم سازی کنه.

و این نحوه ی برخورد صحیح با اشتباهات حیوان ناطق یا همون انسانه به نظرم...

والسلام... 

 

شرح نوشت:این روزها خیلی به رفتارم با دیگران فکر میکنم و مطمئنم که اشتباهات زیادی برای اصلاح کردن دارم.روزهاست شروع کردم تا رفتارهای غلطم رو اصلاح کنم.تا الآن که موفق بودم... 

 

نظرات 5 + ارسال نظر
سینا یکشنبه 7 شهریور 1389 ساعت 01:42

گچ پژ جون همیشه از مطالبت استفاده میکنم.منم همیشه توسط آدمایی که سرون به تنشون نمیارزه نارو میخورم.بعضی آدما نارو زدنو دوس دارن.ناراحت نباش.

game c game یکشنبه 7 شهریور 1389 ساعت 02:30 http://www.gamecgame.com

بروزترین فروشگاه اینترنتی بازی افتتاح شد

بازی pc هر حلقه :800
xbox : 1500
ps2 : 800
psp: 800

منتظر شما هستیم.

http://www.gamecgame.com

من فکر کنم جزو دسته اول و یک کمی دسته دومم شاید ... نمی شه خیلی این دسته بندی رو درست دونست .... به هر حال انسان همیشه جای خطا داره .

هیچکس یکشنبه 7 شهریور 1389 ساعت 13:55 http://HECHSTAN5.BLOGFA.COM

اصولا آدمها همیشه قابیلت اشتباه رو دارند

کسی که هیچکس است

راستی با چه اسمی لینکت کنم

محمد چهارشنبه 10 شهریور 1389 ساعت 12:16 http://www.shanc.blogsky.com

بیشتر وقتا میخوام ناراحت نشم!
از اشتباهای دیگران
بیشترم نمیشم
اما همه مثل من فکر نمیکنن که بگن باید همدیگرو بخشید
یا حداقلش اینه که عمل نمیکنن!
واسه همین مجبوری بعضی وقتا قیافه ای که دوست نداری رو به خودت بگیری
اسم وبلاگت منو کشته!
زنا فرشتن!

به قول یکی ..
ایشششششالا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد